Yenilikçi ve dijital uygulamalarıyla kontrollü sosyal yaşam döneminde de sektörüne rol model olmayı sürdüren Türkiye'nin lider hızlı servis restoran işletmecisi TAB Gıda, eğitim platformu "TAB LINK" ile tüm eğitim süreçlerini dijitale taşıdı.

Bu uygulama sayesinde işe yeni başlayan çalışanlar, herhangi bir eğitim binasına gitmeden temel eğitimlerini "TAB LINK" üzerinden tamamlayabiliyor.

 Ülke çapındaki 1.200'ü aşkın restoranı ile Türkiye Hızlı Servis Restoran Zinciri (HSR) sektörünün lideri TAB Gıda, çalışanlarının eğitimine yaptığı yatırımla sektörün insan kaynağının gelişimine de katkı sağlamayı sürdürüyor.

TAB Gıda, İK platformu TAB LINK ile online eğitimlerini tamamen dijital hale getirerek Türkiye'de öncü olacak bir işe daha imza attı. Uygulama, TAB Gıda restoranları ve merkez birimlerini tek bir eğitim platformu üzerinde buluşturuyor.

 Teknolojik alt yapısını her geçen gün daha da güçlendiren TAB Gıda, çalışan deneyimi artırmak için uygulamaya koyduğu çalışmalardan biri olan TAB LINK ile sektörünün dijital çalışan markası konumunu da pekiştiriyor.

 TAB LINK ile kurum içi iletişimin güçlendirilmesi, personelin eğitimi, gelişim ve insan kaynakları süreçlerine katılımının daha etkin hale getirilmesi amaçlanıyor. Sisteme bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlardan erişebiliyor. Çalışanlar SMS, mail ve bildirimlerle tüm gelişmelerden anında haberdar olabiliyor.

 3 günlük fiziki eğitimler 10 günlük dijital eğitime dönüştü

Uygulamayla daha önce 3 gün olarak planlanan yurtiçi, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Kuzey Makedonya Cumhuriyeti ve Gürcistan'dan gelen katılımcılarla yüz yüze gerçekleştirilen "Servis Süpervizör Eğitimi" 10 günlük tamamen online bir eğitim sürecine dönüşüyor. "Temel Yöneticilik Kursu (BMT)" sınıf içi eğitiminden, canlı online eğitime dönerken, tüm sınavlar online olarak gerçekleştiriliyor. Yeni uygulama sayesinde "Ekipman Eğitimleri" de interaktif şekilde canlı olarak gerçekleştiriliyor. Online düzenlenen "Operasyonel Marka Standartları Eğitimleri" uzman kadro tarafından birebir desteklenirken, katılımcılar aldıkları eğitimlerle operasyonel bilgilerini pekiştirme imkanı buluyor.

 "Dijitale taşınan İK süreci ile birlikte, değişen iş hayatının da beklentilerini anlayarak çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz."

 Yüzde 100 müşteri memnuniyeti sağlayabilmek için öncelikle çalışanların gereksinimlerini göz önünde bulundurduklarını söyleyen TAB Gıda Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Asok; ''TAB Gıda olarak, ülke çapındaki 1.200'den fazla restoranımız ve 25.000'i aşkın çalışanlarımızla İK organizasyonumuzu yeni trendlere uygun şekilde, sürekli geliştirmeye devam ediyoruz. Dijitalleşmeyi 360 derece yöneterek tüm İK süreçlerinin bir parçası haline getirmek için çalışıyor, dijitalleşmenin olanak tanıdığı her fırsattan yararlanmak için sürekli proje geliştirmeye ve operasyonel süreçlere katkı sağlayacak şekilde düzenlemeler yapmaya devam ediyoruz. Önümüzdeki dönemde de dijitalleşme stratejimiz çerçevesinde çalışmalarımız devam edecek. Sürdürülebilir bağlılık, hız, mobil olma, çok yönlü olma ve esneklik gibi yeni neslin gereksinimlerine cevap verebilecek başlıklar gündemimizin ilk sıralarında yer alıyor. Pandemi öncesinde olduğu gibi bu dönemde de ihtiyaç duydukları her alanda çalışanlarımızın yanında olmaya özen göstereceğiz.'' dedi.

EHA