Toplantıda Türkiye’nin önde gelen “fijital” bankası olma vizyonunu açıklayan Odeabank, yenilikçi çalışma kültürünün ve çalışan deneyiminin zenginleştirilmesini içeren işveren kimliğinin güçlendirilmesi çalışmalarını da “Odealist” ismi altında yürütecek. 

 ODEABANK yeni döneme ilişkin tüm stratejisini ve yönetim felsefesini, bini aşkın çalışanına bir etkinlikle duyurdu. Bankanın varlık amacı, vizyonu ve misyonunun paylaşıldığı toplantıda, dijital dünyaya dair hedefleri dikkat çekti. 

 Varlık amacını, “Değer yaratan bankacılık hizmetleriyle refahı artırmak” sözleriyle aktaran bankanın yeni dönemdeki vizyonu ise “Özgün fiziksel hizmetlerle bütünleştirilmiş en iyi dijital deneyimi sunan, Türkiye’nin önde gelen “fijital” bankası olmak” şeklinde özetlendi. 

 Toplantıda Odeabank misyonunu, “Özgün ürünlerimiz ve uzmanlığımızla bankacılığı kolaylaştırmak ve toplumsal sorumluk bilinciyle sürdürülebilir kalkınmaya katkı sağlamak” şeklinde çalışanlarına aktardı.  

 Odeabank, çalışanları, müşterileri ve toplumun refah içinde bir yaşamı mümkün kılan değerlerini ise; özgünlük, heyecan, açıklık ve saygı olmak üzere 4 ana başlıkta topladı.  

 Yeni vizyon ve misyon ile varlık amacını çalışanlarıyla paylaştığı toplantıda Odeabank ayrıca bir yılı aşkın bir çalışmanın ardından şirket çalışanlarının katkıları ile oluşturulan "Odealist” işveren markasını da duyurdu. 

Hayata geçirilen yeni işveren markasıyla birlikte; Odeabank çalışanları artık Odealist olarak adlandırılacak. Odeabank işe alım sürecinden başlayarak, performans sisteminden, eğitim-gelişim olanaklarına, iş-yaşam dengesinden eğlenceli içeriklere kadar tüm deneyimlerini Odealist çatısı atında yapacak.  Odeabank hayata geçirdiği Odealist projesi ile kurum kültürünün güçlendirmesini, hayata geçireceği İK projeleriyle çalışanlarının mutluluğunu sağlayacak bir ortam yaratmayı hedefliyor.

İşveren markası kapsamında Odeabank Instagram’da oluşturduğu yeni kariyer hesabı OdeabankKariyer’i de hayata geçirdi. 

  Kurum değerlerini ‘Odealist’ çatısı altında birleştirdik

Yeni misyon, vizyon ve işveren markasının tanıtım toplantısında konuşan Odeabank Genel Müdürü Mert Öncü, bankanın dijital çağa geçiş stratejileri çalışmaları hakkında şunları söyledi: “Odeabank kurulduğu günden bu yana daima yenilenen, değişimden korkmayan, aksine değişim rüzgârını arkasına alan bir banka oldu. Tam 10 sene önce, uzun yıllardan sonra lisans alarak sıfırdan kurulan ilk banka olarak bir yolculuğa çıktık. Kısa bir süre içinde. Türkiye’nin genç, dinamik ve yenilikçi bankası olarak güçlü ve emin adımlarla yolumuza devam ediyoruz. On yıllık yolculuğumuzda değişen dünya, gelecek beklentileri, teknolojik ve toplumsal trendler ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda biz de dünyayla birlikte büyüdük ve değiştik. Bu değişimde son derece yetkin çalışanlarımızın, her geçen gün çeşitlenen teknoloji odaklı hizmet ve ürünlerimizin, dinamik bankacılık anlayışımızın imzası var. Çağın gerekliliklerine göre, bizi geleceğe taşıyacak ilhamı bizlere verebilmesi için bankamızın varlık amacını yarattık. Yarattığımız varlık amacımızı da daha kolay hayata geçirmek için de şirket vizyon ve misyonumuzu da yeniden tanımladık.  Odeabank olarak fiziksel ve dijital deneyimlerimizi harmanlayarak, fijital bankacılık anlayışı ile müşterilerimize en doğru yoldan, yeni nesil bir hizmet sunmayı amaçlıyoruz. Odeabank müşterilerimize en doğru yoldan, yeni nesil bir hizmet sunarak ‘görünenden fazlası’ bir banka olmayı hedefliyoruz.”

 Sektörde bir ekol yaratıp “Odealist” kültürü oluşturmak istiyoruz

Odeabank İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Ebru Vardar, uzun süren çalışmalar sonucu oluşturdukları yeni işveren markası hakkında şunları söyledi: “Odeabank olarak çalışanlarımız, müşterilerimiz ve toplum için refah içinde bir yaşamı mümkün kılan değerler yaratmak için varız. Varoluş̧ amacımızı gerçekleştirirken de Odeabanklıların dünyaya bakış açısından, farklı düşünme yeteneğinden ve kurum içinde paylaştığımız değerlerden ilham alıyoruz. Projemizi oluştururken mevcut çalışanların deneyimini zenginleştirmeyi, potansiyel adaylar ve iş ortakları nezdindeki algıyı güçlendirmeyi hedefleyerek tüm işveren markası çalışmalarımızı özgünlük, heyecan, açıklık ve saygı olmak üzere 4 ana başlıkta gerçekleştirdik. Bizi biz yapan, korumamız gereken ve bizi geleceğe taşıyacak bu 4 temel unsuru ‘Odealist’ çatısı altında birleştirdik. Yeni işveren markamız, Odealist her kademede bizimle olacak.” 

EHA